וטרינר חיות אקזוטיות

וטרינר חיות יודע לטפל לרוב לא רק בחתולים ובכלבים. בכל אופן, בהתאם לחיית המחמד שברשותכם, כדאי לוודא שמי שאתם נעזרים בשירותיו, אכן מוסמך ויודע לטפל באותה חיה. וודאי שכל חיה נבדלת האחת מהשנייה מבחינות רבות – מבחינה אנטומית, פיזיולוגית ומנטאלית, לכן יש להתייחס לכל אחת בהתאם ובנפרד ומתוך ידע רב וניסיון עשיר. במרפאה שלנו תוכלו למצוא וטרינרים המעניקים טיפול למגוון של חיות, לרבות חיות פחות נפוצות בבתים בישראל.

סוגים רבים של בעלי חיים

המרפאה שלנו מסוגלת לטפל בסוגים וזנים שונים ורבים של חיות. אתם מוזמנים ליצור קשר על מנת לקבל מידע נוסף ופרטני. רוב המקרים שבהם אנו מטפלים הם כמובן של כלבים וחתולים, בתור החיות הפופולאריות ביותר בבתים בישראל ולמעשה גם ברוב העולם, אך בידינו היכולות והידע לטפל גם בבעלי חיים פחות נפוצים. אנחנו יודעים לטפל בכל חיית מחמד באופן המתאים לה, משלב האבחנה ועד לשלב הטיפול, תוך התחשבות בייחודיות המסוימת שלה.

הדמיה ובדיקות מתקדמות

המרפאה שלנו מאובזרת במכשור טכנולוגי מתקדם מאוד, המאפשר לנו לבצע שלל בדיקות והדמיות של המצב הגופני והרפואי של בעלי החיים השונים. מכשירי הדמיה מעניקים לנו את ההזדמנות לבצע בדיקות באופן בטוח ולא פולשני ונותנים לנו תמונה חדה, מדויקת וברורה של מערכות הגוף. באופן כללי, המכשור במרפאה הוא מהמתקדם ביותר שניתן למצוא, לרבות מכשיר אולטראסאונד, אנדוסקופ לבדיקת איברי חלל הבטן ומערכת העיכול, אוטוסקופ לבדיקת האוזן, מכשיר ה-CR הראשון במרפאות הוטרינריות בישראל – ועוד.

אם אתם מחפשים וטרינר חיות אקזוטיות וכל חיות המחמד באשר הן, צרו איתנו קשר במרכז הוטרינרי "ד"ר שרון רגב" במספר 03-6742467 או דרך לחיצה בכפתור ונשמח לעזור לבעלי החיים שלכם באופן המקצועי ביותר ובעזרת המכשור המשוכלל ביותר.

דילוג לתוכן