וטרינר חירום 24 שעות במרכז

אנשים המחפשים וטרינר חירום במרכז, יכולים לפנות אלינו למרפאה ונעזור להם במהירות האפשרית. כמו כל מוקד רפואי לבני אדם, כך גם מרכזים רפואיים לבעלי חיים צריכים להיות זמינים למקרי חירום. בעיות רפואיות יכולות להתעורר או להחמיר ללא כל התרעה מוקדמת, לכן לא תמיד ניתן לחזות אותן מראש. מסיבה זאת, תמיד צריכים להיות אנשי מקצוע זמינים לאבחון וטיפול בבעיה, ולעיתים גם ממש להציל חיים. רופאים וטרינרים ואסיסטנטיות זמינים עבורכם מסביב לשעון.

טיפול בבעיות דחופות

אם חיית המחמד שלכם מגלה סימפטומים לא ברורים או מגיבה באופן מאוד לא שגרתי, מומלץ שלא לקחת סיכון ולבדוק את העניין לעומקו. ניתן ליצור איתנו קשר ולהתייעץ אם יש להגיע בדחיפות לבדוק את הבעיה או שהיא יכולה לחכות גם לשעות היום הרגילות. אנחנו בכל מקרה זמינים עבורכם למקרי חירום.

שירות קשוב ומתחשב

הצוות שלנו מבין את הרגישות שבעיסוק בנושאים רפואיים. הוא מנוסה מאוד בעבודה עם בעלי החיים ובתקשורת עם הבעלים שלהם. תמיד תוכלו לקבל אצלנו שירות קשוב, רגיש ומתחשב, בין אם מדובר באופן טלפוני או באופן פיזי אצלנו במרפאה ברמת גן, בין אם זה בשעות הקבלה הרגילות או בשעות לא שגרתיות בעקבות הופעה של מצב חירום. מעבר לידע מקצועי רחב ומקצועיות בלתי מתפשרת, גם השירות שאנחנו מקפידים עליו לכל אורך הדרך בהחלט מייחד את המרפאה שלנו.

צרו איתנו קשר במספר הטלפון 03-6742467 או 03-6106666 (מספר מנוי 2432) במצבי חירום באשר הם. דרך נוספת ליצור קשר באופן כללי היא דרך הטופס שבלחיצה בכפתור. הוטרינרים והאסיסטנטיות הטובים ביותר עומדים לרשותכם בעת הצורך בבית החולים הוטרינרי "ד"ר שרון רגב", גם בשעות הקבלה הרגילות וגם בשעות חירום.

דילוג לתוכן