טיפול וטרינרי במקרים דחופים

אנשים המתגוררים בגוש דן ובמרכז הארץ והתעוררה בעיה דחופה אצל חיית המחמד שלהם, יכולים לפנות למרכז הוטרינרי "ד"ר שרון רגב" על מנת לקבל מענה מהיר ויעיל. מרכז רפואי מקצועי צריך להיות בעל היכולת לספק שירותים וטיפולים מסביב לשעון, הרי אין תמיד אפשרות לדעת בדיוק מתי תצוץ בעיה רפואה מסוימת. במרפאה שלנו קיימים כל הכלים והמכשירים וכמובן שגם אנשי המקצוע הטובים ביותר על מנת לטפל בבעלי החיים שלכם על הצד הטוב ביותר, בין אם בשעת חירום ובין אם בשעות הקבלה הרגילות. אם אתם מחפשים וטרינר תורן בתל אביב, פנו אלינו ונעזור לכם.

מרכז וטרינרי זמין בגוש דן

המרכז הוטרינרי "ד"ר שרון רגב" ממוקם ברחוב הכבאים 9 ברמת גן ומספק שירותים וטרינריים מתקדמים לכל איזור מרכז הארץ. ניתן לפנות אלינו בכל שעה ו-24 שעות ביממה ולקבל מענה מלא. אם קיים צורך בקבלת טיפול דחוף או חשד לכך, חשוב מאוד ליצור קשר עם וטרינר תורן תל אביב בהקדם ולא להמתין – גם אם לא בטוחים מה בדיוק המצב.

כלים ומכשור מתקדם

אצלנו במרפאה נמצא המכשור המשוכלל והמתקדם ביותר שניתן למצוא במרכזים הוטרינריים בארץ. זה נכון לחדרי הניתוח, לביצוע הדמיה מתקדמת, לשירותי מעבדה ולכל סוג של רפואה שאנו מעניקים במרכז. אנחנו שואפים כל העת לשמור על רמה גבוהה במיוחד של מכשור רפואי ולהוות את חוד החנית של המרכזים הוטרינריים בארץ, הן מבחינת הטכנולוגיה והן מבחינת ההון האנושי. מבחינתנו, כאשר מדובר ברפואה, אין אפשרות לשקוט על השמרים, וחשוב לשמור על הרמה האפשרית הגבוהה ביותר בכל זמן.

רפואה משלימה

אצלנו במרכז יודעים לשלב גם רפואה משלימה במקרים בהם לרפואה הקונבנציונאלית אין את כל הדרכים לטפל בצורה מלאה בבעיה קיימת. רפואה משלימה מכירה בנזקים של תזונה לקויה, זיהום וסטרס על איכות החיים ועל הבעיות שעשויות לנבוע מהם. בצורה טבעית ולא פולשנית היא משלבת מגוון שיטות על מנת לפתור את הבעיה על הצד הטוב ביותר. היעזרות ברפואה משלימה היא דרך מצוינת לפתור בעיות מראש ועוד לפני שהופיעו על פני השטח.

אם אתם צריכים כעת וטרינר תורן תל אביב טלפון למענה במרפאת "ד"ר שרון רגב" הוא 03-6106666 (מספר מנוי 2432) במקרים דחופים או 03-6742467 למענה בשעות הקבלה הרגילות. ניתן ליצור קשר גם דרך הטופס שבלחיצה בכפתור.

דילוג לתוכן