אשפוז יום ולילה לבעלי חיים

בבית החולים הוטרינרי "ד"ר שרון רגב" ניתן לאשפז את בעלי החיים שלכם באופן שמותאם לו ולמצבו הספציפי. יש אפשרות של פנסיון יום ולילה, אשפוז יום ואשפוז יום ולילה. בהתאם לבדיקות שיש לבצע באופן תדיר ובהתאם לטיפול שמוענק לבעל החיים, כך יוחלט לאיזה סוג של אשפוז הוא מתאים. ההיגיינה ורמת הסטריליות אצלנו היא הגבוהה ביותר שניתן להעלות על הדעת, לרבות כלובי האשפוז והחיות המטופלות. הניקיון מוקפד כל העת, לפני שאנחנו מקבלים בעל חיים, במהלך האשפוז ולאחר שחרורו. מעבר להקפדה על רמה בלתי מתפשרת של ניקיון והיגיינה, האשפוז אצלנו מרווח ונוח מאוד.

 

סוג האשפוז

יש חיות שאנחנו מקבלים שמצריכות תשומת לב גבוהה יותר ומסביב לשעון, לכן הן יכנסו לאשפוז יום ולילה. אשפוז יום הוא אשפוז מרגע פתיחת המרפאה ועד לרגע הסגירה, הכולל גם הוא השגחה צמודה. בכל משמרת יש במקום צוות מקצועי ומיומן שמשגיח ואחראי על בעלי החיים המאושפזים באותה עת. נלקחים ונבדקים מדדים חשובים לכל חיה וכמובן מסופקים לבעלי החיים מזון, שתייה וכל טיפול רלוונטי למצבם.

היגיינה גבוהה

לכל אורך האשפוז נשמרים סטנדרטים גבוהים במיוחד של היגיינה וניקיון, ובפרט כאשר מדובר בחיות הנושאות מחלות מדבקות. וודאי שהיגיינה וסטריליזציה גבוהות הן הכרחיות לשמירה על בריאות המטופלים שלנו. הצוות שלנו מחמיר ומקפיד במיוחד בכל מה שקשור להיגיינה ולניקיון של הכלובים, החיות המאושפזות והמטופלות והאזור כולו.

 

אם אתם צריכים את שירותיה של מרפאה וטרינרית תל אביב, אתם מוזמנים לפנות לבית החולים הוטרינרי "ד"ר שרון רגב" במספר 03-6742467 או 03-6106666 (מספר מנוי 2432) במקרים דחופים. אנחנו והצוות המיומן והאדיב שלנו כאן לרשותכם. ניתן לקבל מענה לשלל שאלות נפוצות ממש על ידי לחיצה בכפתור.

דילוג לתוכן