וטרינר חירום בתל אביב

חשיבותו של וטרינר תורן בתל אביב

אם יש לכם חיית מחמד בבית כדאי שתמיד תחזיקו במקום כלשהו, על הנייד או במגנט על המקרר מספר של וטרינר תורן בתל אביב. החיים מזמנים הפתעות, לא תמיד נעימות, ולמרות שאנו מאחלים לכם בכל לב שלעולם לא תזדקקו לשירותי החירום שלנו, המציאות מראה שכמו בני אדם גם כלבים, חתולים וחיות אחרות עלולים להיקלע למצוקה. אז בשורות הבאות נסביר נביא כמה עובדות על שירותי וטרינר חירום הניתנים במרפאתנו, ונסביר באילו נסיבות כדאי לפנות אלינו במהירות.

מה עושה וטרינר חירום

שירותיו של וטרינר חירום תל אביב עשויים להיות מגוונים מאוד ולהשתנות בהתאם לנסיבות, ויש כמה פרמטרים המבדילים אותם משירותים וטרינריים רגילים. ראשית, מעצם הגדרתם מדובר בשירותים שחייבים להיות מהירים וזמינים מאוד, שכן הם נדרשים במקרים רפואיים דחופים. המשמעות היא שמרגע שהרמתם את הטלפון ועד שהחיה שלכם שוכבת על המיטה ועוברת בדיקה פיזית, הדמיה או התערבות – עובר זמן קצר ככל הניתן, ללא עיכובים מיותרים. בנוסף, מה שמבדיל לעיתים את שירותי החירום מהשירותים הרגילים הוא השעות שמעבר לשעות הפתיחה הרגילות של המרפאה. זאת אומרת שגם בערב, בלילה, לפנות בוקר או בשבת תוכלו להתקשר ישירות לוטרינר תורן בתל אביב ולקבל מענה.

מעבר לכך, מה שמבדיל הוא כאמור רמת הדחיפות. לדוגמא, אם אתם מעוניינים לעקר, לסרס, לחסן או לבצע בדיקת דם לכלב או לחתול – אלו הם טיפולים רגילים ואין צורך ברפואה דחופה עבורם. דברים אלו נכונים גם לגבי טיפולי שיניים, בדיקות ראיה, מתן חיסונים, כל הקשור בטיפוח ומזון ייעודי לכלב, וכן הלאה. שירותים כאלו כמעט לעולם אינם דחופים אלא במקרים מיוחדים מאוד.

וטרינר חירום בתל אביב

אז באילו נסיבות לפנות לוטרינר תורן

ראשית, כדאי להרים אל וטרינר תורן תל אביב טלפון בכל עת שהחושים והאינסטינקטים שלכם אומרים שהחיה שלכם נכנסה למצב בעייתי ומסוכן, או לכל הפחות כזה הכרוך בסבל רב ואקוטי. בשיחת הטלפון הוטרינר כבר ישאל אתכם שאלות מנחות ויקבל אתכם את ההחלטה, האם להגיע למרפאה מיידית או להמתין לשעות הפתיחה הרגילות.

שנית, יש כמה מצבים שלצערנו הינם נפוצים למדי, המצריכים התערבות חירום. לדוגמא, כאשר הימים מתחילים להתחמם באביב ולקראת הקיץ יוצאים הנחשים בארצנו מתרדמת החורף שלהם, כשהם רעבים ומחפשים מזון. זוהי תקופה בה הכשות של חיות מחמד שכיחות יחסית, בעיקר אם יצאתם לטיול בפארק או בטבע. במקרה של הכשת נחש, לרוב חיית המחמד תגיע בזעקה, המקום יתנפח ולאחר מכן החיה תיראה עגומה ומוטרדת. אז גם אם לא ראיתם את הנחש ורק מתעורר חשד, יש לפנות בדחיפות לוטרינר חירום.

עוד מצב די נפוץ בתל אביב הוא תאונות דרכים, שבכל זאת נגרמות כאשר כלב משתחרר מהרצועה או חתול רץ בלא משים אל תוך הכביש. במקרים כאלו יכולים להיגרם נזקים כמו שברים, שטפי דם ופגיעות פנימיות, שלעיתים קשה להבחין בהם חיצונית. לכן, בכל מקרה כזה כדאי לפנות בדחיפות לוטרינר על מנת להיות על הצד הבטוח, מה שמוביל לא פעם להצלת חיים. ועוד מצב שבעלי כלבים וחתולים בתל אביב מכירים היטב, הוא מפגש אלים בין שתי חיות שהשתחררו מהרצועות שלהן (או לפחות אחת מהן), ומכאן קצרה הדרך לשריטות ונשיכות. לעיתים הטיפול בפציעות כאלו יכול להיות פשוט למדי ואף להיעשות באופן עצמאי בבית, אך לעיתים יש לבדוק שלא נפגעו כלי דם חשובים, לוודא שלא ייווצר זיהום ושלא נגרמו נזקים פנימיים. לכן, גם במקרה כזה כדאי לפנות אל וטרינר תורן בתל אביב.

 

לפניות דחופות למרפאה

לעוד מידע בנושא ולקבלת ייעוץ ועזרה בכל שאלה והתלבטות, פנו אלינו בטלפון 03-6742467, ובמקרים דחופים ל- 054-2226210.
 

דילוג לתוכן