בית חולים וטרינרי מתקדם ברמת גן

 

כל אחד רוצה ושואף לקבל את השירותים הרפואיים המתקדמים ביותר. אמנם בעלי החיים אינם מסוגלים לדבר איתנו, אבל אנו בטוחים שזה נכון גם במקרה שלהם. בית החולים שלנו מטפל בכל הבעיות הרפואיות הרלוונטיות לבעלי חיים במקצועיות המרבית. שלל המכשור והתרופות שבמרפאה הם המתקדמים ביותר מבחינה רפואית ומדעית. הוטרינרים והאסיסטנטיות שלנו הם הטובים ביותר שבנמצא, ומצטיינים לא רק במתן טיפול רפואי, אלא גם במתן שירות. אנו מאמינים שכאשר מדובר במצבים רפואיים רגישים ואחרים, חשוב להקפיד על רגישות, עדינות, התחשבות והענקת אוזן קשבת. למחפשים בית חולים וטרינרי רמת גן, ניתן לפנות אלינו בטלפון או להגיע באופן פיזי ונעזור בהקדם.

מכשור מתקדם

בבית החולים הוטרינרי שלנו מצויים כל הכלים והמכשירים לאבחון מצב הגוף של חיית המחמד שלכם ובירור הבעיה הקיימת, במידה וישנה. בעידן המודרני עומדים ברשותנו הכלים לאבחון מהיר ומדויק של סוגיות רפואיות רבות מאוד, וכל מרכז רפואי צריך להיות בעל מכשור רפואי מתקדם על מנת לרתום את חוד החנית של המדע והטכנולוגיה לזכותנו ולמען הצרכים שלנו ושל בעל החיים.

שלל שירותים שונים

במרפאה שלנו ניתן לקבל את כל השירותים הרפואיים הרלוונטיים. ביניהם ניתן לציין הדמיה מתקדמת כגון אולטראסאונד ורנטגן, שירותי מעבדה שונים כגון בדיקות דם ושתן, שירותי אורטופדיה, כירורגיה, שירותי רפואת שיניים ועיניים, רפואה משלימה – ועוד. אם אתם זקוקים לבית חולים וטרינרי ברמת גן, תחת קורת הגג שלנו תוכלו לקבל את כל מה שאתם זקוקים לו.

 

אתם מוזמנים לקרוא יותר על שירותי המעבדה שלנו על ידי לחיצה בכפתור וליצור עימנו קשר במספר 03-6742467 או 03-6106666 (מספר מנוי 2432) במקרים דחופים. המרכז הוטרינרי של ד"ר שרון רגב ישמח לעמוד לרשותכם בכל עת ו-24 שעות ביממה.

דילוג לתוכן