בית חולים לחיות

מה זה בעצם בית חולים לחיות?

אם אתם מחפשים בית חולים לחיות בתל אביב או בכל מקום אחר, כדאי שתבינו במה בעצם מדובר. באופן כללי, בית חולים לחיות כשמו כן הוא – מוסד רפואי המעניק קשת רחבה של שירותים, החל ברפואה מונעת ועד להתערבויות כירורגיות, ולצד זאת מגוון שירותים נוספים כגון שירותי מעבדה, אבחונים מתקדמים ואפילו רפואה משלימה, טיפוח, מזון וציוד. מה שמבדיל את בית החולים מקליניקות רגילות של וטרינרים הוא בעיקר היקף השירותים ומכאן סוג הציוד הקיים, תחומי המומחיות והיקף הצוותים הפועלים במקום.

אילו שירותים ניתנים בבית חולים לחיות

כאמור, הפרמטר המרכזי שמבדיל בית חולים לחיות בתל אביב מקליניקות רגילות, הוא סל השירותים הנרחב, המאפשר לקבל מענה לכל בעיה ולכל צורך של חיית המחמד. כדי לסבר את האוזן, ניתן לקרוא לזה מרפאה וטרינרית – רק גדולה יותר מהרגילות. בנוסף, בית חולים לחיות מחמד יכול להעניק באופן קבוע את שירותיו מסביב לשעון, 7 ימים בשבוע 24 שעות ביממה, ותמיד זמין לפניות דחופות שמעבר לשעות עבודה הרגילות.

אבל מה בעצם כלול בסל השירותים הנרחב של בית חולים לחיות? הרבה מאוד טיפולים שמעבר לרפואה המונעת, ההמלצות החיסונים התקופתיים והבדיקות השגרתיות. לדוגמא, לצד סירוס ועיקור לכלבים וחתולים, בבית החולים ניתן לבצע הסרה של גידולים, תיקון חתכים ואפילו התערבויות יותר מורכבות כמו ניתוחי עיניים, תיקון פלסטי של עפעפיים וקפלי פנים, שאיבות שומן ועוד. מדובר בפרוצדורות המבוצעות על ידי וטרינרים מיומנים ביותר בחדר ניתוחים המיועד לכך, ועם מיטב ציוד הניטור והניתוח הקיים.

וטרינרים בתל אביב

לעיתים, כחלק מהכנת החיה לניתוח וכבדיקה הנדרשת על מנת לוודא/לשלול מצבים רפואיים, מבוצעות בדיקות הדמיה מתקדמות. כך למשל, בבית חולים לחיות בתל אביב ניתן לבצע בדיקת רנטגן דיגיטלי עבור צילומי בטן, חזה, מערכת העיכול, אגן, עמוד שדרה ועוד. כמו כן ניתן לבצע אולטרסאונד ברזולוציה גבוהה של הכליות, הטחול, לבלב, כבד, רחם, שחלות, מערכת העיכול ועוד. זאת בנוסף לבדיקת אנדוסקופיה שעימה ניתן לבחון ואף לקחת דגימות ממערכת העיכול (קיבה, תריסריון, מעי גס וושט) בעיקר במצבים של תולעת הפארק אבל גם במקרים נוספים. ומכשיר נוסף שיש בבית חולים לחיות הינו אוטוסקופ הבוחן את פנים האוזן, את עור התוף ותעלת השמעה בוידיאו, המאפשר לבחון על הצג כל פגם באוזן ולעקוב אחר מצב החיה.

חלק נוסף מסל השירותים הינם טיפולי שיניים, שהינם חשובים מאוד לבריאותם ולהרגשתם של כלבים וחתולים. כך למשל, בבית החולים מבצעים ניקוי שינויים וחניכיים לרבות ניקוי תת חניכי תוך שימוש במכשירים מיוחדים, עקירות כירורגיות ורגילות, הסרת גידולים מחלל הפה, קיבוע שבר בלסת שזזה מהמקום, וכן טיפולים משמרים כגון טיפולי שורש וסתימות תוך שימוש בצילומים דנטאליים משוכללים.

 

עוד מגוון שירותים נוספים

חשוב לציין כי כל בית חולים לחיות בתל אביב עשוי להציע שירותים מעט שונים, וגם ישנם הבדלים בטיב הציוד שבית החולים מחזיק מבחינת רמתו והיותו עדכני ומתקדם, מבחינת הניסיון וההכשרה של הצוותים המטפלים, ועוד. בשורות שלעיל נסקרו רק חלק מהשירותים המוצעים על ידי המרפאה שלנו, ובאתר תוכלו לקבל עוד מידע רב על הטיפולים הנוספים. לעוד מידע בנושא ולקבלת ייעוץ ועזרה בכל שאלה והתלבטות, פנו אלינו בטלפון 03-6742467, ובמקרים דחופים ל- 054-2226210.

 

 

דילוג לתוכן