וטרינר לתוכים במרכז הארץ

בבית החולים הוטרינרי שלנו תוכלו למצוא בין היתר וטרינרים לתוכים. אנחנו מטפלים בסוגים ובזנים שונים של בעלי חיים, ולא רק בחתולים וכלבים. וודאי שבגלל הביות שהם עברו ועודם עוברים הם שכיחים יותר בבתים בישראל, אך אנחנו מקבלים את כל סוגי חיות הבית באשר הן. הוטרינרים שלנו הם הטובים ביותר שניתן למצוא ואם אתם מחפשים וטרינר תוכים, אתם בהחלט מוזמנים לפנות אלינו לקבלת השירות המקצועי והקשוב ביותר. אצלנו במרפאה תמצאו ידע מקצועי רחב, מכשור רפואי מתקדם ומשוכלל ושירותים וטיפולים רבים.

טיפול בכל הבעיות הרפואיות

כל חיה מצריכה התייחסות אחרת, היא עשויה לסבול מבעיות התנהגותיות או רפואיות שונות, כל חיה מציבה אתגרים טיפוליים שונים וכל חיה צריכה תנאים שונים ותזונה אחרת. זה נכון גם לתוכים, שמצריכים התייחסות אחרת מאשר כלבים, חתולים ובעלי חיים מסוג אחר. למרפאה שלנו יש את הכלים לאבחן ולטפל בכל סוגי הבעיות הרפואיות בבעלי החיים הביתיים, לרבות בתוכים. הידע המקצועי הרחב שלנו מגובה בניסיון אדיר ובמכשור רפואי מתקדם ומשוכלל, שיכול לאתר ולאבחן בעיות בקלות ובמהירות. אנחנו מסוגלים לטפל בבעיות הפשוטות והקלות ביותר ועד ביצוע הליכים כירורגיים סבוכים וטיפול במחלות חמורות ומסובכות.

לדעת במי לבחור

הקפדת חיית המחמד שלכם בידי אחרים שקולה להפקדת בני משפחה לטיפול רפואי כזה או אחר בבית חולים המיועד לבני אדם. חשוב לבחור באנשי המקצוע הטובים והמנוסים ביותר, שמומחים בטיפול בבעל החיים המסוים שלכם, שהם בעלי כל האמצעים והאפשרויות על מנת להבטיח את מצבו הרפואי הטוב והבריאות שלו לטווח ארוך. וודאי שאתם רוצים להיות עם השקט הנפשי ועם הידיעה שבעל החיים שלכם נמצא בידיים בטוחות ומקצועיות, ושהוא מקבל את הטיפול הטוב ביותר. במרפאה שלנו עובדים וטרינרים ואסיסטנטיות מהרמות הגבוהות ביותר, אנחנו בעלי מכשור מתקדם, ידע רפואי עשיר ומקפידים על היגיינה וניקיון בסטנדרטים בלתי מתפשרים.

מרפאת ד"ר שרון רגב

אם אתם מחפשים וטרינר לתוכים או וטרינר לחיית מחמד אחרת, אתם מוזמנים ליצור קשר עם בית החולים הוטרינרי "ד"ר שרון רגב" במספר הטלפון 03-6742467 או במספר 03- 6106666 (מספר מנוי 2432) במקרים דחופים ונשמח לעמוד לרשותכם. אתם יכולים לקרוא עוד על המרפאה שלנו על ידיד לחיצה בכפתור. הצוות המיומן של המרפאה שלנו עומד לרשותכם בכל שאלה ובכל נושא, ויעשה את המיטב כדי להבטיח את בריאות חיית המחמד שלכם בהווה ובעתיד. מידע נוסף על אנשי הצוות העובדים במרכז תוכלו לקבל כאן.

דילוג לתוכן