וטרינר במצבי חירום בתל אביב

כאשר קיימת בעיה רפואית דחופה, ובעיקר אחת כזאת שלא היה אפשר לצפות מראש, חשוב מאוד שיהיה גורם שאליו ניתן לפנות. זה נכון עבור בני אדם ובעבור כל בעל חיים באשר הוא. כמובן שאיש המקצוע שאליו ניתן לפנות צריך להיות זמין מסביב לשעון ו-24 שעות ביממה, כי מצב החירום יכול באותה מידה לצוץ גם בשעות הלילה, ופעמים רבות אין זמן לבזבז או לחכות לשעות הבוקר. בפרט כאשר יש להציל חיים, חשוב לזהות את הבעיה ולקבל מענה רפואי מהיר. בית החולים הוטרינרי שלנו מעניק שירותי וטרינר חירום בתל אביב ועומד לרשותכם 24 שעות ביממה.

כשהזמן דוחק

אם זיהיתם בעיה חשודה או תגובה מאוד לא רגילה מצד בעל החיים שלכם, ויש סיבה להאמין שקיימת בעיה משמעותית שאינה סובלת דיחוי ויש לטפל בה בהקדם, ניתן ומומלץ לפנות למרכז הוטרינרי שלנו על מנת לקבל מענה מקצועי ומיומן. אם אינכם בטוחים מה לעשות והאם יש צורך בטיפול מיידי, אתם יכולים בכל מקרה ליצור איתנו קשר טלפוני ונייעץ לכם בהתאם.

טיפול מניעתי

כמובן שלא תמיד אפשר לצפות בעיות רפואיות מראש, וזה נכון לבעלי חיים כמו שזה נכון לבני אדם. מה שכן אפשר לעשות הוא לערוך בדיקות שגרתיות ותקופתיות ולתת חיסונים לבעל החיים. באופן הזה ניתן לשמור על מעקב ולבדוק ולמנוע בעיות מראש – להקדים תרופה למכה. זה הרבה יותר בטוח, יעיל וחכם מבחינה רפואית, מבחינת אורח החיים של בעל החיים ומבחינת השקט הנפשי שלכם.

צרו איתנו קשר במרכז הוטרינרי "ד"ר שרון רגב" במספר 03-6742467 או 03-6106666 (מספר מנוי 2432) במצבי חירום ונעמוד לרשותכם. ניתן לקרוא על שירותי המעבדה שלנו על ידי לחיצה בכפתור, והצוות המיומן שלנו זמין עבורכם 24 שעות ביממה.

דילוג לתוכן