בית חולים וטרינרי בתל אביב

עם השנים הפכו חיות המחמד לחלק בלתי נפרד מעולמנו. הם זוכים לשם משלהם, למקום של כבוד בבית או בחצר, לאוכל מיוחד ולצעצועים בשפע, ליחס חם ולמעמד אמיתי כבני משפחה לכל דבר. חיות המחמד שלנו, בין אם מדובר בכלבים, חתולים, ציפורים מסוגים שונים או מכרסמים (ארנבים, אוגרים וכדומה) ממלאים את חיינו באושר ואהבה. לא, זו אינה קלישאה, מחקרים מראים כי לחיות המחמד החיות לצידנו יכולת השפעה יוצאת דופן על קשת הרגשות שלנו, על שיפור איכות החים שלנו ואפילו על בריאותנו.

לצערנו בחייו של כל בעל חיים מהמורות ומשברים, בדיוק כפי שקורה לנו בני האדם. גם הם סובלים לעיתים מקשיים בריאותיים כאלה ואחרים, קשיים פיזיים כגון גרד ונשירת נוצות לתוכי הג'אקו או דלקות עיניים חוזרות ונשנות לחתולה, או קשיים נפשיים כגון התמודדותה של כלבת הלברדור עם העצב הגדול על עזיבתו של בעליה את הבית למשל.
בכדי להתמודד בצורה הטובה והנכונה ביותר עם קשיים פיזיים ונפשיים של בעלי החיים האהובים שלנו עלינו לפנות אל המקום הנכון, והוא בית חולים וטרינרי.
במידה ואתם תושבי המרכז והסביבה בית החולים הוטרינרי בתל אביב של ד'ר שרון רגב הסמוך יכול בהחלט להיות המענה הישיר שלכם בכל בעיה רפואית.

בית חולים וטרינרי בתל אביב

מגוון שירותים רפואיים בבית החולים הוטרינרי ברמת גן

בדיוק כמו בבית חולים המטפל בבני אדם, גם בבית החולים הוטרינרי בתל אביב של ד'ר שרון רגב ניתן לזכות במגוון מקיף של שירותים רפואיים. בין המחלקות השונות העומדות לרשות חיות המחמד, מחלקה כירורגית הכוללת חדרי ניתוח כמובן בו מבצע הצוות הרפואי הסרת גידולים, סירוסים ועיקורים ועוד.
מחלקה הדמייה משוכללת המאפשרת לצוות לבחון באופן מקצועי צילומי בטן, חזה, ראש ועוד ולהתאים את הטיפול הנכון ביותר. מחלקה המוקדשת לחיסונים ורפואה מונעת המסייעת לנו להרחיק את חיית המחמד שלנו ממחלות וקשיים רפואיים בעזרת טיפול מונע.
אחת המחלקות הייחודיות ביותר לבית החולים הוטרינרי ברמת גן הינה מחלקה אלטרנטיבית המעניקה שירותי רפואה משלימה לבעלי החיים ומסייעת להם להתגבר על קשיים שונים שלא ניתן לפתור באמצעות הרפואה הקונבנציונלית, למשל טיפולים באמצעות אקופונקטורה, הומיאופתיה, צמחי מרפא, פרחי באך ועיסוי.
ד'ר שרון רגב, בית חולים וטרינרי בתל אביב
אנו בבית החולים הוטרינרי אוהבים ומכבדים את כל בעלי החיים ובעליהם ועושים הכל בכדי להעניק את הטיפול הרפואי הטוב והמתאים ביותר. אנו מזמינים אתכם להגיע ולהתרשם מיחס אישי ומצוות בית החולים המונה בין היתר רופאים בכירים המתמחים בקשת רחבה של תחומים, צוות העומד נכון 24 שעות ביממה בכדי לשמור על חיית המחמד בריאה ומאושרת.
לרשות בית החולים הוטרינרי בתל אביב שירותים נלווים כגון טיפולי שיניים, מספרה וטיפוח, שירותי מכירת מזון, אישפוז לילה ויום, מכירת ציוד ועוד. חייגו: 03-6742467

דילוג לתוכן