כל השירותים הוטרינריים במרכז אחד

המרפאה שלנו ברמת גן מספקת את כל השירותים הוטרינריים הדרושים לבעלי החיים במקום אחד. שירותי המרפאה הם מגוונים והצוות שלנו יודע לתת מענה לכל המקרים. ניתן למצוא אצלנו בין היתר רפואה משלימה, אמצעי אבחון מתקדמים ללב, חיסונים ורפואה מונעת, טיפולי שיניים, רפואת עיניים, כירורגיה – ועוד. כמו שבית חולים לבני אדם מספק שירותים רבים, כך גם המרכז הרפואי הוטרינרי שלנו שואף לספק מענה לכל צורך של בעלי החיים. אם אתם צריכים בית חולים וטרינרי בתל אביב, אצלנו תקבלו מענה מקיף לכל סוגיה רפואית.

רפואה משלימה

במסגרת בית החולים שלנו ניתן לקבל טיפולים משלימים שונים, כגון אקופונקטורה, הומיאופתיה, צמחי מרפא, עיסוי – ועוד. הרפואה המשלימה תפסה לעצמה עם השנים מקום של כבוד והיא אכן משלימה במידה רבה את הרפואה הקונבנציונאלית. בעזרת הרפואה המשלימה ניתן לטפל בבעיות שונות בקרב בעלי החיים, כולל בין היתר גם בעיות אלרגיה וחוסר שליטה על צרכים. הרפואה המשלימה מעניקה מענה הוליסטי שבודק את אורח החיים של בעל החיים, לרבות התזונה שלו, ומספקת פתרונות יצירתיים וטבעיים שונים.

רפואה קונבנציונאלית

בבית החולים שלנו ניתן למצוא מזור לבעיות רבות בעזרת מכשור מתקדם, חיסונים וטיפולים קונבנציונאליים רבים. ניתן לערוך בדיקות שונות כגון בדיקות שתן, בדיקות דם, בדיקות צואה, אנדוסקופיה, אוטוסקופיה – ועוד. אנחנו מעניקים גם טיפולי שיניים ושירותי רפואת עיניים. בבית החולים ניתן לקבל שירותי אשפוז יום ואשפוז לילה בהתאם לצורך בעל החיים.

למידע נוסף על אשפוז יום ולילה בבית החולים הוטרינרי "ד"ר שרון רגב", לחצו בכפתור. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכל שאלה או סוגיה במספר 03-6742467. אם אתם צריכים בית חולים וטרינרי תל אביב, צוות המרפאה ישמח לעמוד לרשותכם באופן הקשוב והרגיש ביותר.

דילוג לתוכן