מרפאה וטרינרית לכל סוגי הטיפולים

מומלץ שכל אדם שיש לו בעל חיים כלשהו יערוך לו בדיקות תקופתיות, לרבות מתן חיסונים. לא תמיד מופיעים סימפטומים פיזיים לבעיה, ואז כשמוצאים אותה, זה עשוי להיות מאוחר. מעבר לכך, על ידי ביצוע בדיקות שגרתיות ותקופתיות בתוך מרפאה וטרינרית, ניתן לזהות חוסרים בגוף, כמו חוסר בויטמין מסוים או לקות בתזונה. הבדיקות התקופתיות עוזרות לשיפור אורח החיים של החיה, הארכת חייה והן הכרחיות מכל בחינה. חשוב לדעת להקדים תרופה למכה. במרפאה שלנו ניתן לערוך בדיקות מעבדה שונות על מנת להבטיח את בריאות חיית המחמד שלכם.

שירותי מעבדה מגוונים

קשה יותר לתקשר עם חיות המחמד שלנו, ולכן חשוב מאוד להקפיד לבדוק אותן. מעבר לכך, כדאי להיות ערניים למה שעובר עליהן ולשינויים גופניים או שינויים התנהגותיים כלשהם, לרבות שינויים ברעב או ברצון לצאת החוצה לטייל. כל סימן שיש ביכולתכם לזהות יכול לעזור. במרפאה שלנו תוכלו לקבל שירותי מעבדה מגוונים, לרבות בדיקות דם המבצעות ספירת דם ובדיקות ביוכימיה ואלקטרוליטים. ניתן לבצע גם בדיקות שתן ובדיקות צואה לאיתור בעיות שונות. חשוב לבצע את הבדיקות אחת לתקופה ולהקפיד על כך למען בריאות חיית המחמד.

טיפולי אורטופדיה

ניתן לבצע במרפאה ניתוחים אורטופדיים שונים בסביבה סטרילית. בין הניתוחים ניתן לבצע תיקוני שברים פשוטים ומורכבים בשיטות מתקדמות וחדשניות, ניתוחים למניעת כאב במפרקים, שחזור רצועות – ועוד.

למידע נוסף לגביי שירותי המעבדה של בית החולים הוטרינרי "ד"ר שרון רגב" ניתן לבקר על ידי לחיצה בכפתור ולהתקשר למספר 03-6742467. מי שמחפשים מרפאה וטרינרית באזור מרכז הארץ לחיית המחמד שלהם, ימצאו בית חם אצלנו במרפאה. בין אם מדובר בביקור קצר יחסית או באשפוז, בעל החיים שלכם יקבל את הטיפול הטוב, המקצועי, המתקדם והסטרילי ביותר.

דילוג לתוכן