סירוס חתול – למה כדאי לכם לעשות בבית החולים שלנו

סרוס חתול

סירוס חתול – למה כדאי לכם לעשות בבית החולים שלנו

מהו סירוס חתול, ומתי מומלץ לבצעו?

סירוס חתול הנו הליך כירורגי במהלכו מעקרים את החתול הזכר על ידי הסרת אשכיו. מומלץ לסרס גורי חתולים בגיל 6עד 8 חודשים, כאשר הם קרובים לבגרות מבחינת התפתחותם המינית אך טרם פיתחו הרגלים זכריים בלתי-רצויים.

מהן הסיבות העיקריות ל סירוס חתול ?

הסירוס מפחית את התכונות הקשורות במין בלבד, ללא פגיעה בתכונות אחרות, הסרוס מפחית כמעט לאפס קרבות חתולים, רדיפה אחרי נקבות מיוחמות ומבטל את סימון הטריטוריה בעזרת השתנה על קירות וחפצים.

מדוע כדאי לכם לנתח את החתול שלכם אצלנו ?

למרות שניתוח סירוס חתול נחשב לתהליך רפואי פשוט באופן יחסי במרפאתנו אנחנו מתייחסים ל סירוס חתול כמו לכל ניתוח מבחינת שימת דגש על הרדמה בטוחה, מתן נוזלים, סטריליזציה ושיכוך כאבים.

אז מה מיוחד אצלנו ?

עיקור כלבה סירוס חתול

סרוס חתול בטכנולוגית לייזר

1. ניתוח סירוס חתול בבית החולים שלנו מתבצע בעזרת לייזר,  יתרונות הלייזר הם בולטים : פחות כאב, פחות נפיחות, פחות זיהום ופחות דימום.
  2. הרדמה וניתור ברמה הגבוהה ביותר למרות שהניתוח הוא קצר יחסית.
  3. טיפול מקיף ורב שלבי נגד כאבים, לפני הניתוח, במהלך הניתוח ובימים שאחרי הניתוח.

איך יתנהל היום בו החתול שלי יעבור ניתוח ? סירוס חתול ?

אחרי שהחלטתם על הצורך להעביר את חתולכם ניתוח סירוס וקבעתם תור לניתוח תביאו את החתול לבית החולים בבוקר בשעה שנקבעה כאשר הוא דילג על ארוחת בוקר (4-6 שעות ללא אוכל מספקות לחלוטין) מים יש לתת חופשי.

• החתול יקבל "קוקטייל" של תרופות שבהן תרופות הרגעה, טשטוש ושיכוך כאבים, לאחר כ 20 דקות יהיה מטושטש לחלוטין. לאחר מכן יורכב לו עירוי והוא יורדם בהרדמה מלאה ויחובר למכונת הרדמה שתפקח על מהלך ההרדמה שלו.
  • החתול יושכב על גבו ואזור האשכים שלו יגולח ויחוטא במספר חומרי חיטוי.
  • הרדמה מקומית תינתן באזור החתך ובאשכים על מנת למנוע כאב בשעות שאחרי הניתוח.
  • סירוס חתול יבוצע בטכנולוגיית לייזר.
  • בסיום הניתוח החתול יקבל זריקה נוספת של שיכוך כאבים למשך 24 השעות הראשונות שאחרי הניתוח.
  • החתול יתאושש למשך מספר שעות בכלוב מרופד ומחומם.
  • תקבלו לשימוש בבית חומר לשיכוך כאבים למתן דרך הפה למשך 3 ימים אחרי הניתוח.

וכמה יעלה לי כל זה ?

חשוב לנו מאוד לציין כי איננו גובים תוספת תשלום כלל לעיקור או סירוס כאשר הם מתבצעים  בטכנולוגיית לייזר, וגם עבור הטיפול נגד כאב ליפני ובמהלך הניתוח, אלו מהווים חלק בלתי נפרד מניתוחי עיקור וסירוס מרפאתנו.

נכון לתאריך מרץ  2022 עלות הניתוח היא 1138 ש"ח , כולל טיפול נגד כאבים לפני , במהלך ואחרי הניתוח וכן בדיקת דם מקיפה לפני הניתוח (ספירת דם וביוכימיה) .

קישורים  :

סרוס חתול – עמותת הרופאים הוטרינרים בישראל.

למה לייזר ? למה כדאי לנתח בלייזר.