רופא חיות ? טיפול אלטרנטיבי לחתול במרפאה וטרינרית :)

רופא חיות ? טיפול אלטרנטיבי לחתול במרפאה וטרינרית 🙂

שם כותב המאמר: אמא של מרמלדה -תמי סטמרי

מרמלדה המתוקה שלי בת שנה וחצי.
לילה אחד גיליתי כי נפלה מהמרפסת שלי בקומה השלישית (שמאז כמובן גודרה מכל צדדיה) והפכה לאחותו הצולעת של ידידנו לדירה, החתול טינטן. כשאני אומרת "צליעה" כוונתי לקריסה קשה של הרגל הימנית הקדמית בכל צעד וצעד….לא נעים, לא נוח ולא יפה לאחר שהתבדחה עם רופאיה, ד"ר שרון רגב וד"ר וטרינר אורן פאר, נמסרו לשתינו תוצאות הבדיקה.
לא נשבר דבר, הכול במקומו והצליעה המדוברת הינה תוצאה של פגיעה עצבית.
ההמלצה היחידה במקרה כזה, גרסו שני וטרינרים , היא דיקור סיני !!!
"דיקור סיני? " מלמלתי בפליאה וכבר ראיתי את מרמלדה צולעת לאורך חיינו המשותפים ומזכירה לי בכל יום בצליעתה את המרפסת שלא גודרה בזמן….
"דיקור סיני!! " חזרו ואמרו השניים ועוד באותו היום הפנו אותי לליאורה המכונה בספר הטלפונים שלי ליאורה המדקרת הלוא היא ליאורה מרק
עכשיו חשוב שתדעו שמרמלדה היא חתולה בעלת אופי נוח במיוחד וזה אפשר לליאורה לנעוץ בה את עשרת מחטי הקסם בעודה שוכבת על ברכיי כשראשה מוסתר בחיקי (לא ליאורה, החתולה…) במשך כ- 7 מפגשים בני 20 דקות שהתפרשו על פני שבועיים.
בנוסף הורתה לי ליאורה לכבד את מרמלדה בטיפות הומופאתיות 3 פעמים ביום. טיפול אותו עליי להמשיך עד לגמר הבקבוק שבימים אלה נמצא עדיין במצב "חצי הכוס המלאה" …
והתוצאה?! חודש וחצי עברו מאז הנפילה ומהצליעה הקשה נותר רק הד קלוש. מרמלדה שבה לקפץ ולהשתולל, השמחה שבה לביתנו וכל הסיוט הזה היה כלא היה !!!
אז תודה גדולה לשרון ולאורן על האבחנה, ההמלצה, על זה שהם וטרינרים נפלאים ובנוסף על זה שהם הוטרינרים שלנו.
ותודה גדולה לליאורה שריפאה את מרמלדה וגם פתחה את ראשי העיקש לרפואה אלטרנטיבית. עכשיו בכוונתי ללכת לדיקור. אל דאגה אני לא צולעת יש לי דברים אחרים שאפשר לטפל בהם..

 

דילוג לתוכן